nonton bengkel hati TPI baik untuk kesehatan

semalem karena tidak bisa tidur akhirnya nonton tivi sampe pagi kebetulan abis subuh liat acara Bengkel hati ustad Dhanu di TPI, saya cukup kaget karena ternyata semua penyakit manusia itu sebenarnya punya korelasi dengan tingkah laku manusia, sekecil apapun kebiasaan manusia memiliki efek samping terhadap kesehatannya.

saya salut sama acara ini cuma mungkin acaranya perlu ditambah juga di jam2 sibuk seperti jam7 malem pasti lebih mendapatkan respon daripada sinetron2 ala SCTV/RCTI…

yang belum nonton sepertinya harus nonton karena acara ini baik untuk kesehatan gitu hehehe





Comments
16 Responses to “nonton bengkel hati TPI baik untuk kesehatan”
  1. ihinclp says:

    mikiri aku yah dadi ora bisa turu….hihihihi

  2. anotherorion says:

    ihinclp said: mikiri aku yah dadi ora bisa turu….hihihihi

    ia gumun ana wong kaya rika

  3. ihinclp says:

    anotherorion said: ia gumun ana wong kaya rika

    nggolet gembus yuhhh

  4. anotherorion says:

    ihinclp said: nggolet gembus yuhhh

    wis udu jamane layar tanceb susah golete

  5. ihinclp says:

    anotherorion said: wis udu jamane layar tanceb susah golete

    lahhh kaeh jan,kudu olihlah

  6. anotherorion says:

    ihinclp said: lahhh kaeh jan,kudu olihlah

    rika baen gawe gembus ngko nyong dikirimi soale nyong ra isa gawe

  7. ihinclp says:

    anotherorion said: rika baen gawe gembus ngko nyong dikirimi soale nyong ra isa gawe

    siiplah…aku pinggire,rika tengahe ya

  8. anotherorion says:

    ihinclp said: siiplah…aku pinggire,rika tengahe ya

    mbaeh…..nyong kon mangan angin apa kiye

  9. ihinclp says:

    anotherorion said: mbaeh…..nyong kon mangan angin apa kiye

    ujarku,wong biasane rika nggolet sing bolong bolong..hehehehe

  10. anotherorion says:

    ihinclp said: ujarku,wong biasane rika nggolet sing bolong bolong..hehehehe

    nek sing kiye bolongane ora enak isine angin thok hehehe nek liyane sih bolongane isine apa yah?

  11. ihinclp says:

    anotherorion said: nek sing kiye bolongane ora enak isine angin thok hehehe nek liyane sih bolongane isine apa yah?

    isine ya sambel goreng kecambah,wong anu bolongan tahu isi

  12. anotherorion says:

    ihinclp said: isine ya sambel goreng kecambah,wong anu bolongan tahu isi

    ya wis gelem ngeneh ndi lah??

  13. ihinclp says:

    anotherorion said: ya wis gelem ngeneh ndi lah??

    aku beh gelem koh

  14. anotherorion says:

    ihinclp said: aku beh gelem koh

    ya wis rika sing nggoreng

  15. ihinclp says:

    rika sing nggoreng aku sing mangan

  16. anotherorion says:

    ihinclp said: rika sing nggoreng aku sing mangan

    cocog ndi wajane

Leave a Reply

