Kepunthal punthal

Belum selesai rasanya diuber2 buat acara mudik ke kampung halaman, lebaran ke 2 setelah sampai di cilacap langsung molor sebagai pembalasan tidur dijalanan malam sebelumnya, bangun siang2 tapi kok rasanya matanya masih merem melek, terus terang berhubung mudik kali ini nebeng mobil bareng orang rumah jelas ga mungkin seliweran buat sekedar maen ke tempat temen2 yang agak jauh

Sore2 cuma nongkrong di depan rumah sekalian nyegat anak2 yang kebetulan numpang lewat buat diajak salaman doang, baru malemnya mulai jalan sekedar buat njaluk ngapura ke tetangga sebelah rumah yang rumahnya memang searah sama warnet, dan tentu saja selalu diakhiri dengan syawalan ke warnet tersebut, mbukak mulkilpi dan dilanjut bikin posting, kebetulan yang jaga sodaraku, jadi ngibrit deh sampe jam 11 malem di net. Pulang2 ke rumah masih sempet nyari modem flash punya sodara buat googling ala kadarnya dan dilanjut ngebo sampe pagi.

Pagi2 dibangunin buat sholat subuh, jalan gontai ke belakang, di dapur bude lagi bikin kopi 2 gelas, hmmm wah 2 gelas tu pasti buat 2 pakdeku yang masih tidur, dulu klo da simbah juga pasti dah sarapan kopi jam2 segitu. Iseng2 aku deketin budeku yang asik ngudek2 gelas.

“Pengen dibikinin juga yo?”
“Hooh de”
“Ya wis kuwi gelase, kae sendoke, gulane neng kono, kopine ki tinggal dikit”

Hmmm aku langsung prengat prengut, kirain dah berbaik hati nawarin mbikinin kopi taunya nawarin buat mbikin sendiri wis sama aja boong nek ngono,

“Mengko bae lah tak sholat sit” kataku ogah2an

Abis sholat nengok dapur beneran masih ga dibikinin yo wis mutung wae lah mending bablas tidur lagi

Duhur dibangunin sama bokap,

“Wis cepet tangi, adus, sholat, siap2 yo balik neh neng jogja”

“What???”

Asem tenan, mudik ke cilacap belum ngerasa bener2 melek, belum bener2 jalan2, ealah dah diajakin balik ke jogja, ya wis, jam 2 siang kita pulang juga ke jogja, sialnya baru sampe di Slarang sudah kejebak macet, nyampe gombong dah bilang masku, belok aja ke Daendeles, biarpun ga da warung yang penting lancar jaya. Tapi mas ku cuek bebek, aku sih ngerti dasarnya dia pengen makan di lesehan alun2 kutoarjo, jadine mbok aku dah bilang mpe berbusa ngajak lewat Daendeles yo tetep wae cuek, jadi deh kita bermacet2 ria dari Cilacap sampe Prembun, gondok juga sih jalan dari tadi kek siput mulu, supirnya dikasih alternatif jalan yang lancar yo masa bodoh, mosok ya o harus pake acara demo mogok minta diturunin dijalan???yo wis trimo ngelek mangkele wae, healah begitu nyampe kutoarjo da pengalihan jalur, yang artinya kita ga bisa mampir ke alun2 kutoarjo buat makan.


Masku yang dari tadi kalem ngadepin macet akhirnya blingsatan, ganti mutung akhirnya ngebut cepet2 biar sampe jogja, jam 12 tet akhirnya sampe juga dirumah, hoalah jyan, kemaren ki jadine mudik syawalan po mung ngajak tidur di cilacap to??? Boro2 punya waktu buat nyari oleh2 wong sungkem sana sini wae durung wis tekan jogja lagi, Yo wis diterima aja, because as homy as jogja, meh piye meneh ta?

*barusan jogja da gempa lagi po? ga ngerti, lagi ga uptodate soalnya*
*poto ngembat punya ngalorngidul.com kayaknya, lali je*
Advertisements
Comments
88 Responses to “Kepunthal punthal”
  1. renypayus says:

    iyo mau gempe, jeeekoe bersyukur toh :((aku ra mudik je iki :((

  2. anotherorion says:

    renypayus said: iyo mau gempe, jeeekoe bersyukur toh :((aku ra mudik je iki :((

    jam piro ren? paling gek aku mau jih neng ndalan, yo sedikit ning yo wis alhamdulillah iso numpang tidur semalem hehehe

  3. renypayus says:

    Jam…. milah kurang ajyar =))lali aku

  4. anotherorion says:

    wah dadi curige gek2 kowene dewe ora kroso nek ono gempa

  5. renypayus says:

    krosooooooo aku langsung gawe QN kok ya *fyuuuuuuh

  6. anotherorion says:

    ok klo gitu tak goleki QNmu ya

  7. renypayus says:

    uwes delok toh koe

  8. anotherorion says:

    wis dah dikomen, duh angel tenan mencet tombol D

  9. lha liyane ngopo nang cilacap pas mas pri turu?

  10. anotherorion says:

    srisariningdiyah said: lha liyane ngopo nang cilacap pas mas pri turu?

    ibu reunian, adhiku barang, masku melu molor, bapakku mbuh mbak ari wong akune merem hehehe

  11. ohtrie says:

    lah kok gambare gambar tugu sihh….?cilacap ki ana portrait apa je.e…?

  12. anotherorion says:

    ohtrie said: lah kok gambare gambar tugu sihh….?cilacap ki ana portrait apa je.e…?

    neng posting sak urunge mas, nek iki wis posting arus balik

  13. ohtrie says:

    anotherorion said: neng posting sak urunge mas, nek iki wis posting arus balik

    wooo, aku ra merhatekna jee…

  14. anotherorion says:

    ohtrie said: wooo,aku ra merhatekna jee…

    wekekekek sibuk mantengin togel nggone mbak ari yo?

  15. kangdul says:

    hehehe.. sibuk tenan sajake..Sing penting iso mulih mas, ra ketang rasane mung kaya saksruputan teh

  16. anotherorion says:

    kangdul said: hehehe.. sibuk tenan sajake..Sing penting iso mulih mas, ra ketang rasane mung kaya saksruputan teh

    njeh kang, asal iso weruh ki wis adem neng ati, kang dul mbantule pundi?

  17. kangdul says:

    anotherorion said: njeh kang, asal iso weruh ki wis adem neng ati, kang dul mbantule pundi?

    Omahe simbah ki ning Ngestihardjo, Kasihan, mas..Mudike biasane mrono..Cerak Ringroad kulonLha mas Priyo ten pundi?

  18. anotherorion says:

    kangdul said: Omahe simbah ki ning Ngestihardjo, Kasihan, mas..Mudike biasane mrono..Cerak Ringroad kulonLha mas Priyo ten pundi?

    lha nek kulo nggamping mas, mbalecatur lha cerak nek ngaten

  19. shofiyatun says:

    kek moco sms dowo-dowo….tulisannya singkat-singkat…hohoho….selamat selamet sampe jogja mas..

  20. kangdul says:

    anotherorion said: lha nek kulo nggamping mas, mbalecatur lha cerak nek ngaten

    ngGamping cerak kampus UMY niku to? Lha mung sakplinthengan watu saking omahe simbok..ndhisik senengane blusukan neng Pasar ngGamping je.. nggolek thiwul.kancaku ana sing mulang neng SMA mBalecatur iku mas..Hehehe.. ketemu tangga neng kene ^_^

  21. anotherorion says:

    shofiyatun said: kek moco sms dowo-dowo….tulisannya singkat-singkat…hohoho….selamat selamet sampe jogja mas..

    lha saiki pertanyaane kapan kesini sof? n_n

  22. anotherorion says:

    kangdul said: ngGamping cerak kampus UMY niku to? Lha mung sakplinthengan watu saking omahe simbok..ndhisik senengane blusukan neng Pasar ngGamping je.. nggolek thiwul.kancaku ana sing mulang neng SMA mBalecatur iku mas..Hehehe.. ketemu tangga neng kene ^_^

    lha nggeh kang, nek kulo sih ngilen maleh saking pom bensin ambar ketawang, nek kondur mbok kulo sisan mampir nggeh?

  23. kangdul says:

    anotherorion said: lha nggeh kang, nek kulo sih ngilen maleh saking pom bensin ambar ketawang, nek kondur mbok kulo sisan mampir nggeh?

    Lha nggih monggo mas…tinggal kontak2an mawon ^_^Yen mboten, kula sing mampir ten ambarketawang wis.. Biasane yen mbok wedok ra melu, aku ora ngomah-omah je mas..mampir & nginep neng omahe kanca2 cilik mbiyen..hehehehe

  24. shofiyatun says:

    kapan yo balik jogja meneh?? hehehe….doain aja mas…aku nangkono belum sempet ngrasain sego kucing…jadi emang kudu balik meneh…:))

  25. anotherorion says:

    kangdul said: aku ora ngomah-omah je mas..mampir & nginep neng omahe kanca2 cilik mbiyen..hehehehe

    hahaha samimawon kang, kulo nggeh doyane klayaban, ngomah mung ben pak pose mboten kesasar, gampil nek ngaten kang, nek mpun mudik kontak mawon

  26. anotherorion says:

    shofiyatun said: kapan yo balik jogja meneh?? hehehe….doain aja mas…aku nangkono belum sempet ngrasain sego kucing…jadi emang kudu balik meneh…:))

    iya sof, ga maem sego kucing rung neng jogja jenenge hehehe

  27. itapage says:

    kasian…..sampe gak ngopi. teganya bukde gak mbikinin ponakannya kopi. Wis..sini takbikinin.

  28. anotherorion says:

    itapage said: kasian…..sampe gak ngopi. teganya bukde gak mbikinin ponakannya kopi. Wis..sini takbikinin.

    mau mau mau mbak

  29. itapage says:

    *nyodorin cup* skrg lg ngapain nih?

  30. ramanefatih says:

    biarpun cuma sedhela tapi kan sempat sarapan iwak basur mbok? itu yang mandan penting dihari lebaran….

  31. ourliving says:

    anotherorion said: *barusan jogja da gempa lagi po? ga ngerti, lagi ga uptodate soalnya*

    hooh..mbah gempa nengok meneh..kangen ro putune

  32. komikstrips says:

    wkwkwk. . . hajar dab

  33. grasakgrusuk says:

    Ono sing ngambek g di gawekke kopi.. *Ngakak*

  34. grasakgrusuk says:

    Lesehan alun2 kutoarjo ono panganan opo tho yo? Uenak tenan po?

  35. ivoniezahra says:

    Wah wes nang Jogja maneh yo 🙂

  36. agamfat says:

    Jalan Daendels itu yg mana? Bukannya di pantura?

  37. nawhi says:

    judulnya emang pas banget. Kok keburu2 balik kenapa Yo?

  38. nggambleh says:

    ya wis, cen karan mung udhu awak ki ya manut wae karo sing ngejak ….. heheheheh

  39. griyabukuq says:

    Numpang liwat…

  40. anotherorion says:

    itapage said: *nyodorin cup*skrg lg ngapain nih?

    bobo*gerayapan nyaut kopi bikinan mbak ita*

  41. anotherorion says:

    ramanefatih said: biarpun cuma sedhela tapi kan sempat sarapan iwak basur mbok? itu yang mandan penting dihari lebaran….

    wahahaha kuwe ana critane maning ma, mengkolah tak tulis maning

  42. anotherorion says:

    ourliving said: hooh..mbah gempa nengok meneh..kangen ro putune

    gempane ngertian kuwi, gek gempa wingi kae aku pas neng gunung kidul dadi ra kroso, saiki urung tekan yogja wis digoyang meneh

  43. anotherorion says:

    komikstrips said: wkwkwk. . . hajar dab

    arep ngajar sopo nyu?awake wis pegel kabeh ngene, pijeti yo?

  44. anotherorion says:

    dekmaniezt said: Oleh2 =’=

    wah ga sempet nggolet dek

  45. anotherorion says:

    grasakgrusuk said: Ono sing ngambek g di gawekke kopi.. *Ngakak*

    hooh ki malah keno batune, tangi2 malah dijak bali

  46. anotherorion says:

    grasakgrusuk said: Lesehan alun2 kutoarjo ono panganan opo tho yo? Uenak tenan po?

    yo lesehan biasa sik mbak wet, mung sambele sik roo maknyoos

  47. anotherorion says:

    ivoniezahra said: Wah wes nang Jogja maneh yo 🙂

    mpun mbak von, cepet tenan

  48. anotherorion says:

    agamfat said: Jalan Daendels itu yg mana? Bukannya di pantura?

    jalur lintas selatan selatan mas agam, jalur alternatif masuknya dari cilacap sampe mbantul, tapi masih sepi belum ada fasilitas buat pemudiknya

  49. anotherorion says:

    nawhi said: judulnya emang pas banget. Kok keburu2 balik kenapa Yo?

    kebiasaan ibuku emang hoby gitu wan, makanya nek aku balik lebih seneng pake motor bisa santai

  50. anotherorion says:

    nggambleh said: manut wae karo sing ngejak …..

    njeh kang

  51. anotherorion says:

    griyabukuq said: Numpang liwat…

    monggo mbah

  52. anotherorion said: jalur lintas selatan selatan mas agam, jalur alternatif masuknya dari cilacap sampe mbantul, tapi masih sepi belum ada fasilitas buat pemudiknya

    aku suka jalur selatan, gak capek bisa jalan terus, biasanya jalan malem, jam 9 malem dari jakarta kalo aku yang nyupir nonstop sampe kebumen baru isi bensin lagi, subuh dah masuk jogjaaaa…

  53. anotherorion says:

    srisariningdiyah said: aku suka jalur selatan, gak capek bisa jalan terus, biasanya jalan malem, jam 9 malem dari jakarta kalo aku yang nyupir nonstop sampe kebumen baru isi bensin lagi, subuh dah masuk jogjaaaa…

    tapi semalem padat merayap mbak ari, wah hebat jakarta kebumen nyupir dewe ga capek mbak ari?sini tak pijetin

  54. anotherorion said: tapi semalem padat merayap mbak ari, wah hebat jakarta kebumen nyupir dewe ga capek mbak ari?sini tak pijetin

    namanya mobil tambah banyak hehe… populasi orang juga naik terussss… 2 tahun lalu jalur selatan masih cukup lengang pas situasi sekitar lebaran tengah malem… kalo habis nyupir obatnya langsung tidur :))

  55. nggambleh says:

    anotherorion said: kebiasaan ibuku emang hoby gitu wan, makanya nek aku balik lebih seneng pake motor bisa santai

    wingi aku mulih numpak motor liwat jalur utara kok ra kepethuk ya ? *bingung*

  56. anotherorion says:

    srisariningdiyah said: namanya mobil tambah banyak hehe… populasi orang juga naik terussss… 2 tahun lalu jalur selatan masih cukup lengang pas situasi sekitar lebaran tengah malem… kalo habis nyupir obatnya langsung tidur :))

    mobilnya nambah, orangnya nambah, jalannya yang ga nambah2 mbak ari, 5 taun kedepan kayak apa kondisi mudik lebaran yo mbak? wahaha aku bis perjalanan ga perjalanan tetep rajin molor mbak

  57. anotherorion says:

    nggambleh said: wingi aku mulih numpak motor liwat jalur utara kok ra kepethuk ya ? *bingung*

    lha cethu wong liwate jalur selatan mas, berarti saiki posisi neng ndi mas aryo?

  58. nawhi says:

    eh Rio jangan main pijet2 geto, dah istri orang ituuh Mbak Ari.

  59. anotherorion says:

    oh iya ding, mijetin mobilnya mbak ari maksude wan*efek ndeso ki

  60. nggambleh says:

    anotherorion said: lha cethu wong liwate jalur selatan mas, berarti saiki posisi neng ndi mas aryo?

    neng jakarta *inosen*

  61. anotherorion said: mobilnya nambah, orangnya nambah, jalannya yang ga nambah2 mbak ari, 5 taun kedepan kayak apa kondisi mudik lebaran yo mbak? wahaha aku bis perjalanan ga perjalanan tetep rajin molor mbak

    kalo engga diatur yang bener, regulasi maupun jalanannya, 5 taun lagi jalur mudik Selatan baik pas lebaran maupun sehari2, ya kayak Jakarta sehari2 dan pantura, hehe… aku gak bisa lewat pantura terutama kalo malem ya karna efek lampu gede2 truk ama busnya itu lho, bikin cepet capeee… kalo jalur selatan lumayan kan kelokannya banyak jadi engga terlalu intens kena lampu mobil2 gede, lagian jumlah bus dan truk jalur selatan gak sebanyak di pantura…

  62. anotherorion says:

    hlo ga mudik to kang?

  63. nggambleh says:

    anotherorion said: hlo ga mudik to kang?

    nggolek ceperan mas …. mumpung saingane dha mudik ……… wkekekekek

  64. anotherorion says:

    srisariningdiyah said: kalo engga diatur yang bener, regulasi maupun jalanannya, 5 taun lagi jalur mudik Selatan baik pas lebaran maupun sehari2, ya kayak Jakarta sehari2 dan pantura, hehe… aku gak bisa lewat pantura terutama kalo malem ya karna efek lampu gede2 truk ama busnya itu lho, bikin cepet capeee… kalo jalur selatan lumayan kan kelokannya banyak jadi engga terlalu intens kena lampu mobil2 gede, lagian jumlah bus dan truk jalur selatan gak sebanyak di pantura…

    oh iya mbak, ga silau kena lampu, ga susah nyalip e hehehe. tapi sulit juga mbak nek arep membatasi orang yang kepengin beli kendaraan pribadi, kemacetan merata di pulau jawa sepertinya tinggal menunggu waktu

  65. anotherorion says:

    hahaha mudike malah nek gek okeh saingan no?

  66. nawhi says:

    *nyimak diskusi 2 calon menteri phubungan jawa*

  67. anotherorion says:

    nawhi said: *nyimak diskusi 2 calon menteri phubungan jawa*

    wakakakakak jyan mentri lokal yo wan hehehe

  68. ourliving says:

    anotherorion said: gempane ngertian kuwi, gek gempa wingi kae aku pas neng gunung kidul dadi ra kroso, saiki urung tekan yogja wis digoyang meneh

    wo bearti gempane ngoleki kowe kuwi kang huehehehehe

  69. ramanefatih says:

    anotherorion said: wahahaha kuwe ana critane maning ma, mengkolah tak tulis maning

    mingrip sinengtron baen deneng

  70. anotherorion says:

    ourliving said: wo bearti gempane ngoleki kowe kuwi kang huehehehehe

    meh sungkem neng aku po nagih utang yo yum??

  71. anotherorion says:

    ramanefatih said: mingrip sinengtron baen deneng

    genah urip nang endonesa anane sinetron nek nang argentina mungkin dadine sih telenovela kuwe ma

  72. rawins says:

    kaya kanthong temen. nang wates tek jak mengok ngidul ora gelem. tekan slarang tek telpun esih nang kutowinangun. ajeg ajeg menggok liwat ambal. hahaha

  73. anotherorion says:

    genah supire niate madang udu niat bali njogja, repot genah nek mobilan, penak montoran dewek, bali ya segelem2

  74. rawins says:

    ngertia wingi mbonceng nyong. lumayan kena go bandul..

  75. anotherorion says:

    hahahaha rika arep kabur yah?mulane aja kebanteren gole ngebut

  76. rawins says:

    arep mangkat aras arasen koh. ra mangkat mbok kendile njomplang, kesuen nganggur

  77. anotherorion says:

    arep mangkat siki?ngesuk baen, mengko tekane mbengi ndak ana apa2 repot

  78. rawins says:

    arep mangkat ket wingi. tapi genah mendung bae. ora udan tapi marekna bebeh. hahaha

  79. anotherorion says:

    genah kaya kuwe nek sore kiye nyong be bebeh metu umah, metu paling meng ngarep tuku udud thok, genah tangine sore, sore mendung ya wis ra mengndi mengndi

  80. rawins says:

    jogja mendung tok mbok ra ngasi udan. ngisuk isuk tek mangkat lah. ora meksa sih mbuh kapan butule

  81. anotherorion says:

    iya dipenakna ndisit nang kana, dolan2 meng karetan ya kena mbok pengin nderes

  82. rawins says:

    oralah, ngisuk mangkat golet pahal. resiko wis ngurusi anak bojo. mulane aja mbojo men ora mumet

  83. anotherorion says:

    mengko sit lah kiye urung mbojo be wis mumet dewek

  84. rawins says:

    mulane aja, mbok ngajoghahaha

  85. anotherorion says:

    hahaha arep maju mundur tetep baen disumedna rek, hwis lah

  86. rawins says:

    ngajog banget lah. ngerti enak, ket biyen goli nandangi..

  87. anotherorion says:

    hahahah embuh lah ngesuk baen dipikir, mikirna mbojo mung marakna ndase tambah mumet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: