Klebus di Kampus

ceritanya sih aku kehujanan pas mau ngajar barusan, liat mendung dah gelap banget, actually aku sebenernya demen sama namanya langit mendadak mendung hitam gitu, soalnya pucuk2 pohon n tower jadi berasa lebih terlihat gak kek klo suasana cerah jadi tersamar oleh putihnya awan n langit.

ning sialnya mulai nginjak daerah kampus kok banjir akhire yo klebuslah, untung masih pake mantel baju, cuma yo sepatuku mawut, parkirane jero tenan. terpaksa nyeker nggembol sepatu n tetep gak ngelepas mantel, wong ijih deres

ngambil kunci dijurusan, ketemu dosen pembimbing mung mesem,

masuk gak pak?
ya

mlebu kelas anak2 dah nunggu di tangga sambil cengengesan liat aku nyeker n pake mantel baju, ealah malah di potoni sisan hahaha padake astronot tibo seko mbulan po yoh? eh ojo diuplod lho cah

Advertisements
Comments
53 Responses to “Klebus di Kampus”
  1. Aman Pertamaz, triplex, klimazzz*siap2 balik*

  2. *Menunggu uploadan*

  3. kaostasfoto says:

    qiqiqiqiqi numpang mesem

  4. rengganiez says:

    bahasamu ki marai ngekek

  5. nawhi says:

    pak dosen yang malang 😀

  6. gambarpacul says:

    xixixixixixii…

  7. afhien says:

    hahahaa…mahasiswane ora do ngekek kui mas ngerti dirimu??

  8. jampang says:

    sekali-sekali, mas 🙂

  9. deacchy says:

    mana potonya mana potonya XD

  10. anotherorion says:

    bambang cincau lah yaw

  11. thetrueideas says:

    Pasti anak muridnya terharu, betapa besar perjuangan bapak gurunya…

  12. anotherorion says:

    mbak fily lha kek dosenku, ndeloke wong nyeker jih mantelan mlebu jurusan

  13. anotherorion says:

    ihwan: ngono ki jih digarapi mahasiswane e, arep nyopot mantel malah disuwit2 hasemprul

  14. anotherorion says:

    kang emil ninda: lha ora mung diguyu, dadi artis pethuk2an e

  15. anotherorion says:

    mas rifki: gegara lupa bawa sendal nyeker deh dikampus, ngajare yo cekeran bebek tenan

  16. afhien says:

    ora iso bayangke…nek aku dadi salah satu mahasiswa sing neng kono….hahhahaaaaa….

  17. anotherorion says:

    deachy: ish jangan malu aku

  18. anotherorion says:

    mas syam: halah justru ngerti aku teko malah do menyat milih arep bali e hahahahaa

  19. anotherorion says:

    ninda: ojo dibayangke ah udik tenan e

  20. deacchy says:

    sok maluuuuuuuu -___________-“

  21. siantiek says:

    aplot aplot aplot aplot aplot , mudah2an mahasiswanya denger :DNyekerman favorit kalo lagi banjir 😀

  22. znrock says:

    hihihi ikut cengenesan aahh

  23. anotherorion says:

    deachy: ehehehe fifty-fifty deh

  24. anotherorion says:

    mbak nani masalahe sik nyeker ki mung dosene e lha mahasiswane emang kuliah dari siang sih dadi gak kehujanan

  25. anotherorion says:

    zak: ikut ketawa bayar 500 perak

  26. sahabatry says:

    upload ahhh….

  27. huflepuff says:

    hahgahahaaaaa ngajar nang kampusku sisan mas.. jogo UTS

  28. rawins says:

    jal diaplut, ndeleng jempole kotak ora..?

  29. dekmaniezt says:

    *nyariin efbenya priyo**ndeketin mahasiswinya priyo**kedip2 mintak poto*

  30. bundel says:

    Ana astronot klebus? Endi lah jejele potone ngeneh biyunge ndeleng…..

  31. starholiceuy says:

    pak dosen….cakep deh kalo lagi basah…. ;))

  32. fotonya? harus ada bukti 🙂

  33. rhedina says:

    Mantel baju apa sih Mas?

  34. ibuseno says:

    gak ono fotone hoax.. ayo ujan2an lagi 🙂

  35. starholiceuy says:

    bunda- mantel baju=jas hujan berbentuk pakaiAn..atasan dan bawahan..ada juga yg bilang jas hujan egois..

  36. anotherorion says:

    mas haryo: adoh e n_n”

  37. anotherorion says:

    kang rawins, adek, bunda, mbak iah, bu icho, kang dayanenggak ada potonya kokkkkkkkkkkkkkk!!!!*ultimatum mahasiswane ben gak aplod*

  38. anotherorion says:

    neysa: tegel nian

  39. anotherorion says:

    teh dewi itu dah dikasih tau sama ney

  40. debapirez says:

    Mgkn istri prlu menyiaapkan baju ganti di kala musim hujan spt ini 🙂

  41. anotherorion says:

    sik cetha kresek buat ngamanke sepatu ded

  42. tintin1868 says:

    walah nyeker..

  43. roaming ah*mules nyari kamus*

  44. anotherorion says:

    xixixi mbak donna ngumpet kemana aje?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: