Mbuh ya

Nulis apa yah enaknya?
enaknya nulis apa yah?

haish kok isine mung wolak walik ora nggenah ngene iki, dua minggu ini lagi sibuk2nya belajar ngalor ngidul buat keperluan ngajar di kampus maupun di sekolah, capek, iya, bingung iya, mumet iya, seneng juga iya, banyak hal baru yang dipelajari, soalnya jaman masih kuliah blabarpisan ora kepikiran, blas ora kepengen2no iso, boro2 kepengen ngerti sik dikarepke wae ora

Saiki gandeng wis kedaden, gelem ra gelem kudu iso, iso ra iso kudu mekso iso. Opo sik ono dinggo, sik ora ono yo mbuh piye carane direko, Satu sisi mumet terus sisi lain nek nemu solusi sithik rasane seneng.

Well, life is never flat, jare agnes monika

Comments
58 Responses to “Mbuh ya”
  1. jaraway says:

    meksoooooooo hahahaaha

  2. asasayang says:

    soale saiki ‘kepekso’ duwe tanggungan dadine yo kudu ra kudu yo kudu. . . *mbulet*

  3. rhedina says:

    roaming…:D

  4. anotherorion says:

    mbak lina mbulet bangget

  5. ivoniezahra says:

    Nek g dipekso, njur ngalem ra gelem belajar kui 😀

  6. anotherorion says:

    kang emil genah kaya kuwe

  7. anotherorion says:

    teteh translate ka sunda atuh

  8. anotherorion says:

    mbak von sesuai peribahasa pekso pangkal pandaimekso tenannnnnnn

  9. tintin1868 says:

    eh mbulet sajalah..

  10. katerinas says:

    Saya selalu baca postingan Priyo nih sampe abis, walau ga semua ngerti apa artinya. Pikir2 siapa tau lama2 ngerti. Ealaaaah…ga ngerti juga. Perlu kamus.Kamus is never flat :p

  11. anotherorion says:

    mbak tintin koyo benang bundet

  12. anotherorion says:

    mbak yu: kamus jowo – indo kayaknya dah ada :Dtapi jawa mana dulu? banyumas/jogja apa jawatimuran 😀

  13. moestoain says:

    Enaknya nulis apa ya?Nulis apa yah enaknya?Alah kok isinya cuma bolak balik gak jelas begini. 2 minggu ini lagi sibuk sibuknya belajar kesana kemari untuk keperluan belajar mengajar di kampus maupun di sekolah. Capek iya, bingung iya, pusing iya. senang juga iya. Banyak hal baru yang dipelajari, soalnya jaman masih kuliah belajar saja gak pernah kepikiran, sama sekali gak punya keinginan untuk bisa. Boro mau mengerti, yang diinginkan saja gak tahuSekarang saat sudah kejadian, mau tidak harus mau, bisa tidak bisa harus dipaksa bisa. Apa yang ada dipakai, yang tidak ada ya gak tahu bagaimana caranya harus didapat. Satu sisi pening terus sisi yang lain kalau mendapati solusi sedikit saja rasanya sudah bahagia sekaliTerjemah bagi yang tinggal dihutan hehehehe

  14. moestoain says:

    Kwapokmu kapan jal? hahaha

  15. anotherorion said: mung wolak walik ora nggenah ngene iki

    translate

  16. anotherorion said: Saiki gandeng wis kedaden, gelem ra gelem kudu iso, iso ra iso kudu mekso iso. Opo sik ono dinggo, sik ora ono yo mbuh piye carane direko

    translate

  17. moestoain says:

    myelectricaldiary said: translate

    Tuh sudah ditranslate reyooot

  18. anotherorion said: Satu sisi mumet terus sisi lain nek nemu solusi sithik rasane seneng.

    intinya yuk mareee back to jadulisme..”habis gelap… terbitlah terang”*perbaiki konde*

  19. moestoain said: Tuh sudah ditranslate reyooot

    meong??menong?

  20. moestoain says:

    myelectricaldiary said: meong??menong?

    Nie…Enaknya nulis apa ya?Nulis apa yah enaknya?Alah kok isinya cuma bolak balik gak jelas begini. 2 minggu ini lagi sibuk sibuknya belajar kesana kemari untuk keperluan belajar mengajar di kampus maupun di sekolah. Capek iya, bingung iya, pusing iya. senang juga iya. Banyak hal baru yang dipelajari, soalnya jaman masih kuliah belajar saja gak pernah kepikiran, sama sekali gak punya keinginan untuk bisa. Boro mau mengerti, yang diinginkan saja gak tahuSekarang saat sudah kejadian, mau tidak harus mau, bisa tidak bisa harus dipaksa bisa. Apa yang ada dipakai, yang tidak ada ya gak tahu bagaimana caranya harus didapat. Satu sisi pening terus sisi yang lain kalau mendapati solusi sedikit saja rasanya sudah bahagia sekaliTerjemah bagi yang tinggal dihutan hehehehe

  21. moestoain said: 2 minggu ini lagi sibuk sibuknya belajar kesana kemari untuk keperluan belajar mengajar

    owalaaaaaah,,kiran kesana kemari nyari ayu tingting..

  22. moestoain said: Terjemah bagi yang tinggal dihutan

    ckckckckckckckpelecehaaaaaaan*lapor komnas bidadari*

  23. moestoain says:

    myelectricaldiary said: ckckckckckckckpelecehaaaaaaan*lapor komnas bidadari*

    Wekekeke…

  24. jampang says:

    nano-nano rasanya ya, mas

  25. anotherorion says:

    mus tobat sambel wis

  26. anotherorion says:

    atul intine mbulet2 kok habis gelap terbitlah gelap lagi, terangnya bentar doang

  27. anotherorion says:

    mas rifki: *rebut nona-nona-nya*

  28. anotherorion says:

    mbak nani: monggo mbuh hahahaha

  29. thetrueideas says:

    Yang ada, tipi flat mas…

  30. nengmetty says:

    haha, chit*to top dah pokoknya

  31. tenang un,,,,,lu bakal bangun lagi…anggap ajahhhituuuh bagian dari ujian gusti alloh buat lu..aich lu galau mulu ihhh,,,lagi PMS ya?

  32. grasakgrusuk says:

    Mekso ora kepekso sing penting mangane ngumpul..

  33. rirhikyu says:

    Apa aja deh

  34. anotherorion says:

    tipi flat larang mas

  35. afhien says:

    *nyimak pak guru*

  36. piye-piye-piyeeee…..mbuuuuuuhh ra weruuuuuuh….

  37. anotherorion says:

    nengmetty said: haha, chit*to top dah pokoknya

    tapi mahal

  38. anotherorion says:

    myelectricaldiary said: lagi PMS ya?

    priyo memang sexy?*liatin yang pada muntah*

  39. octolopieq says:

    Gelem ngene ora yo kebangeten!! *motto gw* kyagagagaaaagagag

  40. anotherorion says:

    grasakgrusuk said: sing penting mangane

    sing penting mangan

  41. anotherorion says:

    rirhikyu said: Apa aja deh

    heem

  42. anotherorion says:

    bambangpriantono said: Mbuh ah

    mengong

  43. anotherorion says:

    afhien said: *nyimak pak guru*

    nyimak le mbulet2

  44. anotherorion says:

    pingkanrizkiarto said: mbuuuuuuhh ra weruuuuuuh….

    merem yo bu?

  45. anotherorion says:

    octolopieq said: Gelem ngene ora yo kebangeten!!*motto gw* kyagagagaaaagagag

    dewiq kebangetennnnnnnn wkwkwkwkwkwk

  46. octolopieq says:

    Hahahahaha…. Bene to yok, wong karep ku ngene kok!*ngeyel*

  47. anotherorion says:

    iya dehhhjyan sesuai motto biyangget 😀

  48. dhave29 says:

    ngletak cagak listrik wae yo Kang….

  49. anotherorion says:

    atos wkwkwkwkwk

  50. octolopieq says:

    Biyangget nya biasa aja doooonngg!! Hahahahahah

  51. ninelights says:

    iki opo jal =))

  52. srhida says:

    RTD..Ra Tek Dhong :p

  53. anotherorion says:

    hehehe setel kendo mbak hida

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: