Dumex si ajaib

Jaman dulu waktu masih di desa, jenenge golet obat macem2 ki susah, jadi apa adanya obat ya dipake buat bermacem2 penyakit. Mungkin asal mulanya cuma asal coba tapi gitu berhasil dianggap deh obat itu obat sakti buat bermacam2 penyakit.

Contoh obat segala penyakit ini (selain balsem tentunya :D) adalah dumex, sebenernya ini nama perusahaan multinasional, tapi berhubung emang di kampungku adanya cuma yang berjenis kelamin kapsul berwarna oren ya gitu disebut dumex pun semua orang dah tahu.

Obat ini multifungsi deh, bisa ditelen klo mencret, pilek, mumetlah segala macem, klo nggak bisa dipake buat dicocolin tuh serbuknya ke bagian tubuh yang korengen, boroken, kesambet arit lan sapanunggalanipun. Ning neng model dicocolke ngono kuwi suer perihnya cuiy kagak nahan

Selain multifungsi buat manusia, juga bisa dipakanke wedus, sapi, pitik, munyuk, wis pokoke nek nemu wedus karo pitik cileren dipakani dumex 1 hari 1 x biasane nek ora mari ya mati. Apalagi ulah tetanggaku, itu dumex dipake buat obat kuat ayam jagonya, katanya biar enggak kalahan, hahahajinguk deh, mentang2 menungsa bisa nenggak kukubima n srongpas kapsul, pitike aja kelalen kon nge-drugs dumex, mantep lah

Advertisements
Comments
103 Responses to “Dumex si ajaib”
  1. togogsemar says:

    dumex..pancen oye

  2. anotherorion says:

    lho lho lho kok ngembat tagnya oskadon kang wkwkwkwwk

  3. huflepuff says:

    kalau di apotek-apotek sekarang. dumex itu merknya k*ndom.. *ehh*

  4. anotherorion says:

    hahaha ora diseneni ki manteb kok

  5. huflepuff says:

    klimax diamankan

  6. anotherorion says:

    wealah merk kondom? kok ora tau krungu ya?

  7. huflepuff says:

    sialll. gagal lagi

  8. huflepuff says:

    hahaaa.. durex kok mas. dudu dumex..nek jarene wong jowo.. ojo dumex :p

  9. anotherorion says:

    hasyem pantesan wae, btw irex malah wis gak ono yoh?kuwi mah ojo dumeh

  10. tintin1868 says:

    kog sama itu obat juga buat ayam.. adeku kan suka tuh sama ayam jago..

  11. anotherorion says:

    tuh kan multifungsi beneran hahahaha

  12. togogsemar says:

    jadi ingat dulu di kasih obat ini ama temanku..

  13. puritama says:

    ga tau obat ntu.Taunya bodrexcyiiin..

  14. anotherorion says:

    ah dasar dede ucup mania

  15. togogsemar says:

    pas meriang,kayaknya di kerjai..meriang gak sembuh malah ketambahan mules

  16. wprazh says:

    mirip2 sulfanilamit

  17. komikstrips says:

    berarti iso ge obat kuat lelaki iki..hahha

  18. anotherorion says:

    hehehehe kang togog ora cocok mungkin

  19. anotherorion says:

    mas welly obat opo kuwi?

  20. anotherorion says:

    banyu: iso dicoba karo HSmu kuwi wkwkwkwkwk

  21. jampang says:

    belum pernah nyoba… ngeliat jg 🙂

  22. anotherorion says:

    ya kan mas rifki asalnya dari kota, halah

  23. togogsemar says:

    iya kali.. belum kenalan jadi blm cocok

  24. anotherorion says:

    hahaha klo dah kenal tukeran nomer hape gak?

  25. bundel says:

    huflepuff said: kalau di apotek-apotek sekarang. dumex itu merknya k*ndom.. *ehh*

    Husy ngawur ae! Seneni pabrike mengko koen iku!

  26. komikstrips says:

    HS endi ? wkwkwkw

  27. bundel says:

    Ah medeni temen ana obat bisa nggo sembarang penyakit? Mengko mbasan tek untal, kari nyonge kontal meng kuburan! Emoh lah!

  28. penuhcinta says:

    Mosok bisa multifungsi? Jangan2 isinya obat penenang.

  29. anotherorion says:

    banyu: neng kene jih gambar miyabi, malah kok ganti

  30. anotherorion says:

    yaqin lah bun, lha wong ngarab baen nguntale habatusauda koh

  31. anotherorion says:

    mbak irma: hehe ya minimal multipenyakit kek yang aku sebutin diatas itu

  32. komikstrips says:

    iku duduk miyabi, tapi mie ayam kkhas wonogiri.. wkwkwk

  33. anotherorion says:

    miyara pitik ngono?

  34. mbaktyas says:

    Oleh dumex ning ojo dumeh *mekso*

  35. komikstrips says:

    gak.. miyara kutil -,-“

  36. wprazh says:

    kuwi ngono obat buat kl luka, bentuknya bubuk. seingatku dl kl sakit2 apa2 minum atau ditaburi sulfanilamit

  37. anotherorion says:

    mbak tyas heeh betul, nek neng ngapak ono meneh domeih (diomelin)

  38. anotherorion says:

    banyu: kutilanak yoh? tonggone asuketi dong?

  39. anotherorion says:

    mas well: nah hooh kuwi nek ora ditelen yo ditaburke, tinggal pilih arep kepiye

  40. anotherorion says:

    apa miyen ra tau korengen ki?

  41. komikstrips says:

    iyo ta ? berarti areke wis pindahan ko komplek nggonaku

  42. anotherorion says:

    alhamdulillah nek kaya kuwe aman ora ono sik bakal medeni aku mengko bengi

  43. katerinas says:

    obat serba bisa ya si dumex? Bisa buat ngobatin dompet kempes gak?*nelen dumex

  44. dari kapan hari mulai bahas balsem sampe dumex hehe

  45. anotherorion says:

    bisa mbak, masukin aja 5 kapsul ke dompet ntar kan dompetnya jadi gemuk lagi

  46. anotherorion says:

    april: critane meh dadi apoteker ra dadi

  47. beautterfly says:

    Nek dadi uwong ojo dumex..Halah

  48. Ooo..tak pikir DUREX*abaikan komen2 dibawahnya*

  49. wayanlessy says:

    zat aktifnya opo tha Dumex iki?

  50. bundel says:

    anotherorion said: yaqin lah bun, lha wong ngarab baen nguntale habatusauda koh

    Lha habbatussauda sih pancen kanggo tamba koh, karo kae propolis. Ana nang Qur’an tilikana nganah.

  51. huflepuff says:

    anotherorion said: hasyem pantesan wae, btw irex malah wis gak ono yoh?kuwi mah ojo dumeh

    hahaaaa… mbuh mas, sampean ndelek ta? gawe kado ulang tahun? :p

  52. Jaman dulu emang satu jenis obat bisa buat macem2 penyakit, jaman sekarang, sati jenis penyakit dikasi macem2 obat juga blm cukup.

  53. asasayang says:

    wkwkwk. . .Dadi tukang obat ki mas??Iso gae nambani lara untu ora?

  54. topenkkeren says:

    dumex kan merk cat~

  55. gambarpacul says:

    ha..ha…..kayane nanggone dewek tok lho yo sing jenenge kapsul dumex ..

  56. martoart says:

    Dadi uwong ki ojo dumex sugih, terus sawiyah-wiyah marang sapodho.

  57. anotherorion says:

    sari: ih do dumeh kabeh e

  58. anotherorion says:

    mbang wis disebut durexe

  59. anotherorion says:

    mbak lessy nggak tau e

  60. anotherorion says:

    lha kuwe bun kan ana obat siji nggo macem2

  61. anotherorion says:

    mas haryo: kado ultahe datuk maringgi yo?

  62. anotherorion says:

    lutung beneran tuh tung

  63. anotherorion says:

    moes e kok mung ngguyu

  64. anotherorion says:

    mbak lina obat loro untuku yo balsem kae, nek sik apik yo minyak cengkeh dioleske

  65. anotherorion says:

    kang topan: kuwe sih dulux, owalah malah mbleber ngasi toko bangunan mbarang sih?

  66. anotherorion says:

    kang emil: nyong be ngasi kelalen jenenge ndadak telpon dulurku ndisit sedurung posting koh wkwkkwkwkwkwk

  67. t4mp4h says:

    dumex dudhu durex

  68. bundel says:

    anotherorion said: lha kuwe bun kan ana obat siji nggo macem2

    Tapi iku alami, ana nang Qur’an maning, dudu gaweyane menungsa apa maning pabrik jamu abal-abal tekang Tlacap!

  69. anotherorion says:

    wkwkwk jamune bupati cilacap kasus lah

  70. bundel says:

    BTW soal merek kondom memper karo obat-obatan mbiyen ya ana maning. Toli kanggo nambani sikil pecah-pecah kan durung ana krim merek Kana kaya siki sing nang mini market kae. Dadi kudu tuku meng apotik mereke krim kaki “skintex”. Lha nyonge nembung arep tuku “Skintex” kok dadi dijikotna kondom mereke “Kingtex” yaqqin kuwe sing diwehna, padahal nyonge durung weruh lanangan wong esih gadis hihihihihi…………Kayane tah pelayane apotike kudu nganggo kurex kupingmu kuwe mau lhu! 😀 Assssyyyeeeem tenan!

  71. anotherorion says:

    wkwkwkwkwk malah nembe krungu rong merek kuwe lho bun, merk lokal apa yah? nang cipari langka koh

  72. huflepuff says:

    @bunda : hahaaaaa… opo wonge gak mbatin bunda.. iki gadis polos ayu tak berdosa kok tukue kondom.. wakakakak 😀

  73. anotherorion says:

    bakul apotike wae sing mesum paling, tuku obat ya krungune tuku kondom wkwkwkwk

  74. sahabatry says:

    oalah Yo, korengan karo boroken tora nyongko aku, ganteng-ganteng kok…..hehehhehhe

  75. bundel says:

    anotherorion said: wkwkwkwkwk malah nembe krungu rong merek kuwe lho bun, merk lokal apa yah? nang cipari langka koh

    Merek gemiyen kayane lhu……! Jyan asyem tenan ngisin-isini wong urip!

  76. bundel says:

    huflepuff said: @bunda : hahaaaaa… opo wonge gak mbatin bunda.. iki gadis polos ayu tak berdosa kok tukue kondom.. wakakakak 😀

    Ah dasar kupinge budeg nak, tur ndarani aku kongkonane wong mungkin lho!

  77. bundel says:

    anotherorion said: bakul apotike wae sing mesum paling, tuku obat ya krungune tuku kondom wkwkwkwk

    Ora koh, aku ngomonge, “bu, mau beli skintex”………. lha koh dadi dijikotena kondom cape Kingtex yaqqin aku ora bisa lali seprene nak!

  78. huflepuff says:

    wakakakakkkk.. dikira utusannya ‘mami’ ya bunda? :p

  79. bundel says:

    huflepuff said: wakakakakkkk.. dikira utusannya ‘mami’ ya bunda? :p

    Mungkin iya wong wajah saya lugu banget 😛

  80. srhida says:

    wehhh.. iki input berharga kih.. aku wis nemu sing aneh-aneh, dari bodrex untuk ngempukke daging sampe ultraflu nggo “pencegahan” masuk angin sehingga diminum bertahun2.. nek dumex nggo “panacea” lagi ngerti iki. Kampunge opo e Mas.. ngko tak tiliki ya…

  81. siasetia says:

    dumex obat koreng waktu kecil dulu, keong kakiku bolong diisi dumex alhamdulillah sembuh hehheheh….

  82. anotherorion says:

    ria: tambal sulam ya

  83. anotherorion says:

    ria: tambal sulam ya

  84. anotherorion says:

    bundel said: Merek gemiyen kayane lhu……! Jyan asyem tenan ngisin-isini wong urip!

    hehe apa jaman nyong rung lair bun

  85. anotherorion says:

    bundel said: Ora koh, aku ngomonge, “bu, mau beli skintex”………. lha koh dadi dijikotena kondom cape Kingtex yaqqin aku ora bisa lali seprene nak!

    bakule malah ibu2? hahahaha

  86. anotherorion says:

    srhida said: wehhh.. iki input berharga kih.. aku wis nemu sing aneh-aneh, dari bodrex untuk ngempukke daging sampe ultraflu nggo “pencegahan” masuk angin sehingga diminum bertahun2.. nek dumex nggo “panacea” lagi ngerti iki. Kampunge opo e Mas.. ngko tak tiliki ya…

    cipari cilacap mbak, nek saiki mbuh ijih ono sik dodolan po ora

  87. anotherorion says:

    siasetia said: dumex obat koreng waktu kecil dulu, keong kakiku bolong diisi dumex alhamdulillah sembuh hehheheh….

    tapi perihnya itu lho

  88. debapirez says:

    Baru tahu & liat… *alhamdulillah jarang sakit hehe…

  89. anotherorion says:

    alhamdulillah nek kuwi ded

  90. sahabatry says:

    anotherorion said: ria: tambal sulam ya

    tambal sulam kok njelei ngono,hahahhha

  91. anotherorion says:

    hehe yo gak papa to 😀

  92. anazkia says:

    HihihiInget jaman baheula

  93. anazkia says:

    anotherorion said: obate podo?

    Iyo, poddoooo

  94. anotherorion says:

    hahaha dumexmania 😀

  95. marsell says:

    Saiki meh tuku dumex nengendi yo..,.. Aq golek neng endi” orak ono….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: